Vores samarbejde med Keratech startede i efteråret 2019.
Facebook annonceringen har været en effektiv måde at få budskabet og produkterne i hænderne på forbrugerne.

Hvem er Keratech?

Keratech forhandler fælge og dæk i højeste kvalitet. De leverer altid de bedste produkter, service og priser indenfor fælge og dæk, og hos dem kan du altid være sikker på at købe de rigtige produkter til dit behov.

Hvad laver vi for Keratech?

Vi laver annoncer for Keratech, på Facebook og Instagram. Det er det overordnede ansvar for annonceringen, hvor vi sørger vi for at det er de rette produkter, der bliver annonceret med til de rette målgrupper, på den rigtige måde.

Vi står for at:

  • Skabe konverteringer og resultater
  • Målrette de rette målgrupper
  • Skrive sælgende tekster
  • Udarbejde grafisk materiale til annoncerne
  • Tracking og rapportering
  • Sørger for, Keratech udnytter de seneste muligheder indenfor Facebook annoncering

Vi inkluderer kunderne i hele processen, så annoncerne kan målrettes på bedst mulig måde. Vi sørger også for at alle faser hænger sammen med vores overordnede plan for markedsføringen.

Besøgende på hjemmesiden og manuelle annoncer

Som med alle webshops så er besøgende og produktpræsentation en vigtig del af annonceringen. Ved at have mange besøgende på hjemmesiden, kan vi målrette annonceringen direkte mod dem, som allerede har kender siden. 

Da vi indledede samarbejdet med Keratech, oprettede vi annoncer rettet mod at få nye og tilbagevendende kunder ind på deres hjemmeside. Vi valgte at bruge en god variation af enkeltbilleder og manuelle karruseller baseret på bestemte fokusprodukter. 

Dette gjorde at der kom flere besøgende, og herefter kunne vi rette fokus mod retargeting annoncerne.
Disse annoncer er baseret på både enkeltbilleder, videoer og diashow.

Dette er resultater fra retargeting-annoncerne for en af de mange gode måneder annoncerne har haft. Som her kan ses, så har annoncerne med et forbrug på 3.206 kr., omsat for 416.617 kr. Dette giver en samlet ROAS på 129,94.

Det er muligt, baseret på målgrupperne. Disse resultater er fra annoncer, som er målrettet trin længst nede i salgstragten.

Nedenfor er en samlet oversigt over alle annoncerne, i en udvalgt periode. Annoncerne har med et forbrug på 12.268 kr., omsat for 743.819 kr. Dette giver en samlet ROAS på 60,63.

Resultater og videre forløb

Da vi altid inkluderer vores kunder og sørger for at der altid er gennemsigtighed i vores arbejder igennem hele processen, så kan kunden også altid selv følge med i udviklingen og mærke forskellen virksomheden.

På trods af de gode resultater er vi stadig langt fra at være færdige med at splitteste målgrupper, målsætninger og det grafiske blikfang, for at skabe endnu mere værdi. 

Når vi når et mål, så laver vi et nyt og større, så der altid noget at stræbe efter. På den måde holder vi også os selv motiveret og stræber altid efter at gøre det bedre.

Vi vil gerne sige tak til Keratech for fantastisk samarbejde og vi glæder os til at skabe flere værdifulde resultater sammen med Jer i fremtiden.

Vil du også se resultater for dit firma?

Jacob Nielsen

Kunderådgiver

Lad os snakke om hvilke muligheder, der er for din virksomhed

Det er selvfølgelig fuldstændig uforpligtende.

Bliv kontaktet

Udfyld din mail, og en kort besked.
Så kontakter vi dig hurtigst muligt!
(Det er helt uforpligtende)

Valgfrit